2014-10-22

Felicitari, Simona Halep!

Buna ziua, tuturor iubitorilor de sport! 

Stiu ca a trecut foarte mult timp de cand nu am mai postat vreun articol pe blogul meu de sport, pe aceasta. A trecut evenimentul major al anului in fotbal, si nici nu l-am mentionat prin articole, fiind total absent. Ei bine, revin astazi, cu o postare de tenis, si sper sa redevin mai activ, sa imi regasesc placerea si dorinta de a posta, cu comentarii si pareri proprii despre sport. 


Ei bine, azi la Singapore, reprezentanta tarii noastre, Simona Halep a reusit o victorie importanta, de moral in fata jucatoarei numarul 1 din tenisul feminin, Serena Williams. Felicitari, Simona, si succes pe mai departe, pana la castigarea trofeului. Victoria Simonei, vine dupa o perioada in care ea nu a fost tocmai in varf de forma. La anuntarea grupelor, cand am vazut ca sortii i-au decis o infruntare cu Williams mi-am zis ca va fi o misiune imposibil de realizat, stiind ca Williams a castigat recent un turneu. Dar ea ne-a dovedit inca o data, ca datorita entuziasmului, pasiunii, antrenamentelor asidue, infrangerea Serenei a fost, dupa cum a aratat scorul, zdrobitoare, Sincer, eu nu am vazut meciul, dar am vazut rezultatul.














Incepand cu Wimbledon, ambele jucatoare, atat Williams, cat si Simona au avut un declin in performanta sportiva. Eu am sustinut mereu, ca Simona e o jucatoare cu mult potential, dar faptul ca a urcat pe locul 2 mondial, a fost conjunctural, ea nefiind in postura de a juca cu jucatoarele din top 10 la acea vreme. Avand victorii, castigand puncte, unde adversarele ei pierdeau, ea a fost propulasata in sus. Nu vreau sa par ca o critic, imi spun doar parerea. O respect, o apreciez si o admir pentru ca are taria si forta de a ne arata ca se poate face performanta, la cel mai inalt nivel. 

O crestere sanatoasa de forma, ar fi fost, daca juca cu cele mai bune jucatoare, Williams, Li, si toate celelalte, inclusiv Sharapova, si le invingea de fiecare data, cum a facut azi cu Williams. Cu fiecare meci iesea mult mai fortificata si motivata psihic spre a continua. Totusi, totul e bine cand se termina cu bine, si sper ca forma fizica a ei sa continua sa creasca mereu, reusind sa invinga toate celalte adversare de la acest turneu, si sa il si castige. 

Nu ma intereseaza cate puncte castiga, cati bani, e munca ei, sunt meritate din plin pentru sacrificiile pe care le face, ii urez doar succes, sanatate si forta de a castiga de fiecare data, urmatorul meci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu