2012-09-18

FC Steaua Bucuresti in pragul dezafilierii!

Finalmente am si eu o veste buna pentru care sa ma bucur. Sunt un fiost fost fan al Stelei, infocat as spune, dar odata ce Be(rbe)cali a preluat clubul, am simtit ca echipa si clubul au luat-o la vale cu performanta si m-am reorientat in materie de fotbal. Tin cu Timisoara. Azi am vazut o veste ce am citit-o cu sufletul la gura, imediat ce i-am vazut titlul. Inima imi tresalta de bucurie, si astept cu nerabdare un verdict pozitiv, punitiv, impotriva Stelei. Ce numai Universitatea Craiova sa fie dezafiliata pe motiv de datorie, numai Poli sa fie retrogradata pe acelasi motiv. Da` ce, Steau tuseste daca primeste o astfel de masura coercitiva? ba chiar si-o merita cu varf si indesat, sa arate tuturor, ca legea si regulamentele sunt aceleasi pentru toti. 


Marul discordiei si amenintarea norilor gri vin asupra Stelei lui Becali in urma fapului ca clubul din Bucuresti nu a platit o datorie de 800.000 de euro catre FCM Bacau, iar patronul clubului din urma a depus un memoriu la UEFA si FIFA cerand masuri aspre impotriva celui cu datorii. Becali refuza sa plateasca si poate pana la urma ajunge la dezafiliere. Ar fi, poate, cea mai mare bucurie a mea! Sa-l vad pe Becali infrant si echipa lui de doi lei dezafiliata, desfiintata.





Sa-l vad dup-aia pe arogantul de Becali, plangand si cu buzele umflate sa stie si el macar odata in viata gustul amar al infringerii si adevarata putere a dreptatii. 

JOS STEAUA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu